איך להתאים תכשיט ללבוש

אם אתה חובש שרשרת הצהרה, אתה יכול לזווג אותה עם עגילים פשוטים, אך הימנע מהגזמה ונראה מוזר. אתה יכול לענוד זוג עגילים נועזים עם השרשרת שלך ומשהו עדין שלא, לעומת זאת, בשילוב עם שרשרת, הכל עובד. זה נראה לא במקום אם אתה עונד עגיל עם אבני חן כחולות ושרשרת עם אבני חן כתומות או ורודות, אך אם אתה רוצה לערבב ולהתאים את הצבעים של תכשיט וודא שהוא קשור לגוון הצבעים המשלימים .

בדרך כלל

אתה רוצה לענוד תכשיטים הנמצאים באותה משפחת צבעים כמו התלבושת שלך, אך בצד הנגדי של גלגל הצבעים. לדוגמה, אם אתה לובש חלק עליון ירוק, חבוש שרשרת צהובה, אך משפחת הצבעים של התלבושת שלך צריכה להיות סגולה, הממוקמת בצד השני של האופניים שלך.

אחת הדרכים הקלות ביותר לשלב את התכשיטים שלך עם התלבושת שלך

היא לבחור בערכת צבעים. בין אם אתם משדכים שמלה מודפסת עם שרשרת שמנמנה או עגילים, וודאו כי צורות הצבעים של החלקים משלימים זה את זה כדי להפוך את המראה שלכם למוזר ואלגנטי תוך הימנעות ממראה סוער ומבולגן. הקפד לא לערבב את התלבושת שלך ואת האביזרים שלך יותר משלושה צבעים, אלא אם כן אתה רוצה להיראות כמו תוכי שמסתובב כמו ליצן.

שילוב תכשיטים עם בגד יכול להיות מתסכל ולהרוס את כל המראה. עקוב אחר הטיפים בפוסט זה כדי ללמוד כיצד לבחור את התכשיטים המתאימים לכל בגד, לחסוך זמן ותסכול ולעזור לך ליצור מראה יפה.
לעוד פרטים מורחבים אודות איך להתאים תכשיט ללבוש וSTERN & CO נא לגשת לאתר stern925.com

לבישת תכשיטים רבים מדי יכולה למשוך תשומת לב לא רצויה ולהשפיע על המראה הכללי שלך. ללבוש מעט מדי תכשיטים יכול לגרום לך להראות פשוט מדי, פשוט או תחתון.

גם אם אתה חושב שאתה הולך לשמלה רשמית או להשתתף באירוע מהודר

אתה יכול לשחק עם התכשיטים שלך כדי להתאים את התלבושת שלך. ניתן לשלב תכשיטים פשוטים וקטנים עם כל דבר, החל משמלות ארוכות ושיקיות וכלה בתלבושות רשמיות אחרות. הטריק הכי קל להשלים את המראה שלך הוא לאבזר אותו עם תכשיטים, אבל יש הרבה מאחוריו. כשמשלבים אותם עם הבגדים הנכונים, מבינים מהר שתכשיט יכול לתבל כל בגד. אתה יכול לשלב עגיל עם LBD או שרשרת האהובים עליך בדרכים ותלבש משהו שעובד כמעט עם כל דבר.

ערבוב והרכבת תכשיטים

הוא טרנד תכשיטים פופולרי ודרך קלה לעבור דרך הדלת שנראית מהממת. חשוב לבחור את הכמות הנכונה של תכשיטים שייראו טוב. אחד השיעורים החשובים ביותר של ערבוב וערבוב תכשיטים הוא למצוא את החלק המרכזי ולאבזר אותו.

כשאת מתחפשת לאירוע

שמלת הקוקטייל המרהיבה שלך יכולה להראות לא מלוטשת יחד עם החלקים הלא נכונים. התכשיטים הנכונים יכולים לשפר את המראה שלך, להדגיש את תווי הפנים שלך ולהציג את הסגנון הייחודי שלך. בחר תכשיטים המשלימים את כל התלבושת ומשלימים את כל הצבעים והסגנונות.

דבר אחד שיש לזכור הוא שעל הבגדים והתכשיטים שלך לעולם לא להאפיל על המוקד למה שאתה חותר. אם אתה לא לוקח את הזמן להרכיב תלבושת שמסובבת את הראש, זה יכול בקלות להיהרס בגלל התכשיטים הלא נכונים.

כשאתם קונים תכשיטים בזוגות, זכרו לשמור את הגודל של כל תכשיט בפריסה. בדומה לאיזון דוחות הבנק שלך, אתה רוצה שהתכשיטים שלך יביאו איזון לבגדים שלך. רוצה לחץ נוסף על הבגדים שלך כדי לאזן את התכשיטים שלך.

לדוגמא

עדיף להשתמש בסט תכשיטים פשוט ועקבי יותר בכל הנוגע לדפוס תלבושת. חלק מהתלבושות מאפשרות תכשיטים מרובים, בעוד שאחרים דורשים סט פשוט יותר כדי להתאים לתלבושת. תלבושות פשוטות, לעומת זאת, הן לרוב צבעים ניטרליים כמו שחור ולבן, המציעים מסך גדול עליו ניתן לשחק עם תכשיטים.

אם אתה רוצה להיראות טוב ולהרגיש טוב

התכשיט המושלם יכול לעזור להשיג את שניהם. לבישת תכשיטים אינה רק על היצירה עצמה, אלא גם על השלמת סגנונה ומשקף את אישיותה. גם אם אתה לא רוצה שהתכשיטים שלך ייראו ערוכים, אתה יכול לשנות אותם לפי גודל, צורה, צבע, עיצוב ומתכת.

הדרך הטובה ביותר להתאים את התכשיטים שלך לתלבושת שלך היא לזכור שאתה מרכז הלבוש, הבד והתכשיטים שלך. תכשיטים צריכים להיות פריט חינמי שעוזר להאיר את הסגנון והיופי האישי שלך.

רכישת תכשיטים התואמים את האישיות

התלבושת, גוון העור והסגנון שלך יעניקו לך את הביטחון הנוסף שאתה צריך מדי יום בכדי לצאת מהדלת. כאשר טבעת האירוסין או טבעת הנישואין שלך יש ללבוש כל יום בנישואיך, זה אמור לשקף סגנון אישי שתרצה לחקות עם שאר תכשיטי החתונה שלך.

תכשיטים הם דרך נהדרת להשתמש בה או להשאיל אותה, אבל הדבר האחרון שאתה רוצה להרגיש כמו הפנינה של ננה על צמיד הדודה האהוב עליך.

חשוב לשמור על איזון של אלגנטיות כשמערבבים את התכשיטים שלך

עליכם להקפיד על תוויות תכשיטים מסוימות כאשר אתם עונדים תכשיטים כחלק מבגדים יומיומיים או לאירוע. אחד הפרוטוקולים החשובים ביותר לענוד תכשיטים כמו שצריך הוא שכבת התכשיטים שלך.

בחירת אורך השרשרת הנכון היא מכריעה כשמדובר במראה מגובש ומאוזן. למד עוד אודות התאמת שרשראות ושרשראות במדריך המעשי והסגנון של השרשראות.

אם אתה עונד זוג עגילים נועזים ואין לך שרשרת שפוגעת במראה שלך, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת תלויה בתלבושת שלך. אם אתה לובש בגד נמוך או בעל צווארון גבוה, חבישת שרשרת עובדת באותה מידה.

אם יש לך טבעת או טבעות שאתה לובש בתדירות גבוהה או משתמשים כשעון

שלב אותה בתכשיטים שלך כל יום. לא משנה לאיזה אירוע תתלבש, התכשיטים שלך יעזרו לך להיראות ולהרגיש הכי טוב שלך. אם אתה הולך למסיבה לעבודה, אל תיקח איתך את השעון או טבעת הנישואין המועדפים עליך.

דילוג לתוכן