איך למצוא חברה לבניית אתרים ?

במשך תקופה ארוכה השתמשנו בחברה לבניית אתרים של WebNode להפעלת האתר שלנו. אבל רציתי להיות מסוגל ליצור אתר שבו אוכל לשתף תמונות ולפרסם מאמרים. הצורך שלי בכלי אתר קל לשימוש הביא אותי למצוא את בונה האינטרנט הראשון שלי.

מכיוון שהאתר צמח ליותר מ 200,000 מבקרים חודשיים בשבע שפות שונות ולא היה הרבה תמיכה ביוצר האתר, עברנו לוורדפרס.

חברה לבניית אתרים כיום משתמשת בבוני אתרים כמו Wix ו- Jimdo למספר פרויקטים משלנו. יוצרי אתרים מושלמים לעסקים קטנים, תיקי עבודות, צלמים, חנויות מקוונות, מסעדות, מלונות, מועדונים ועמותות.

מצד שני, אתרים שדורשים מאגר מידע, כמו מודעות נדל"ן או ירידי עבודה, אינם קלים ליצירה. יוצרי אתרים הם הפיתרון המושלם עבור אנשים פרטיים ועסקים קטנים אשר פותחים אתר ללא מהנדס.

במקום לשלם אלפי דולרים עבור מפתח אתרים

תוכלו להשתמש בממשק הגרירה והשחרור הנוח שיוצרי האתרים מציעים ליצירת אתר משלכם בתשלום חודשי נמוך. כיום, מעצבי אתרים מקצועיים משתמשים באתרים כמו וורדפרס כדי ליצור אתרי לקוחות שלהם, אך הם יכולים גם ליצור כל סוג של אתר עם תוספים וערכות WordPress. יוצרי עמודי וורדפרס זרוקים מקלים עליהם ליצור אתרים מותאמים אישית ללקוחות, מה שחוסך זמן ומאפשר להם לשרת יותר לקוחות ולהרוויח יותר כסף בכל חודש.

פעם היה כדאי לדעת כיצד לתכנת אתר מאפס

אך מפתחים ומעצבים מקצועיים בימינו משתמשים ביוצרי אתרים ופלטפורמות כמו תוכנת CMS קוד פתוח ליצירת אתרים. כיום ישנם יוצרי אתרים רבים כמו Wix ו- Squarespace בהם תוכלו להשתמש במיומנויות מחשב בסיסיות. אם יש לך תכנים קיימים, מצגות, מכתבי קידום מכירות או חומר שיווקי ואתה זקוק למעצב אתרים כדי להרכיב אותו, עליך לחפש מועמד שמיטיב ליצור אתר סטטי בסיסי. מצד שני, אם אתה מתכנן לבלוג או לעדכן את התוכן באופן קבוע באתר שלך, אתה צריך מעצב אתרים שיעזור לך ליצור מערכת ניהול תוכן (CMS) כגון WordPress או Joomla או מפתח אתרים כזה בתור Squarespace או Shopify. טוב לדעת את מגוון השירותים המלא שמציעים מעצבי אתרים לפני שתעסיק אותם. אתר מצוין הוא חיוני להצלחת העסק שלך, בין אם אתה צלם עצמאי, בעל חנות לחומרי בניין או סוג של עסק קטן.

מנהלי אתרים שעבדו על פיתוח ושיווק של למעלה מ -100 אתרים לעסקים קטנים יודעים מה נדרש

כדי ליצור אתר עסקי נהדר ומרתק. להלן 10 שלבים מרכזיים לפתיחת אתר העסקים הקטנים שלך – בין אם ברצונך לבנות אתר חדש או להפוך את האתר הנוכחי שלך ליעיל יותר – כאן כדי ללמוד להתחיל.

שמך ממלא תפקיד חשוב במשיכת לקוחות

הגשת מסמכים וטפסים עבור החברה שלך ובחירת שם הדומיין של האתר שלך. שם הדומיין שלך, הידוע גם בשם כתובת האתר שלך, הוא נקודת הכניסה לאתר שלך. שקול את היעדים העסקיים ארוכי הטווח שלך בבחירה אם להשתמש בשם עסק כמו Web Awesome, סוכנות בוושינגטון או שמך האישי כמו John Doe Design.

חברת עיצוב אתרים הינה סוכנות המתמחה ביצירה ותחזוקה של אתרים מקצועיים שיעזרו למותגים להגיע לקהליהם ולהאיץ את הצמיחה המקוונת

אתה מפעיל תהליך שאינו הדמיה, תכנון או יצירת אוסף של קבצים אלקטרוניים כדי לשלוט באלמנטים הוויזואליים באתר שלך ולספק חווית משתמש מרתקת למבקרים שלך. התפקיד שלך הוא לגרום לאתר שלך לעבוד ולהבטיח שהוא אינטראקטיבי, קל לניווט ותואם למכשירים שונים.

עם פחות משני מיליארד אתרים פעילים

המספר גדל ככל שחברות מגלות את היתרונות של תכנון ופיתוח אתרים. הימים בהם היית צריך להיות מפתח אתרים עם כישורי תכנות והרבה זמן וכסף כדי ליצור אתר אינטרנט פשוט שנראה מקצועי. יוצרי אתרים פופולריים כמו Wix ו- Squarespace מקלים על מתחילים להקים אתר מלוטש תוך זמן קצר, במיוחד אם הם זקוקים לתכונות מתקדמות יותר כמו מסחר אלקטרוני או שיווק בדוא"ל.

קל לגשת למעצבים ומפתחים עצמאיים מרחבי העולם עם פורטלי עבודה מדהימים כמו Upwork

Fiverr, 99designs ועוד. כאשר האתר שלך מגיע לנקודה בה הגיוני להעסיק איש מקצוע למיקור חוץ של עבודות העיצוב והקמת האתרים שלך, תוכל לפנות זמן יקר משלך בכדי לגדל את העסק שלך ולדאוג לדברים חשובים אחרים עבורך.

להלן רשימה של כמה מהמקומות הפופולריים ביותר עבור עסקים קטנים ויזמים למצוא ולשכור מעצבי אתרים מקצועיים לפרויקטים ואתרי אינטרנט משלהם

מ- $ 19.95 לחודש בארבע מדינות ל- $ 29.95 לחודש בארה"ב ובקנדה, עם כמה חיפושים, יש הרבה אפשרויות לעיצוב אתרים ופיתוחים. אין כאן אתר אחד, אך אם אתם מחפשים אחר חוזי שירות ממשלתיים או ציבוריים ואינכם מעוניינים לשלם דמי מנוי, היכנסו לאתרים המתאימים להם ומצאו את הסעיף בנושא רכש ציבורי.

בדקתי את השירותים והתמיכה כחלק מתהליך הביקורת וביקשתי הליכי בנייה משותפים

הספק הציע אירוח דומיינים בחינם בשנה הראשונה לתוכנית. בין אם אתה רוצה עורך אתרים פשוט וקל לשימוש, עשה זאת בעצמך, אתר גדול יותר עם יותר מ-25-30 עמודים, אחסון בלתי מוגבל, ניידות באתר, תכונות חנות מקוונות במחיר סביר, או איפשהו בין לבין, פליי הוא הדויד הכי טוב לוויקס גוליית. עורך הוא אחת האפשרויות הקלות לשימוש ליצירת אתרים, עם עקומת למידה נמוכה ורשת אתרים נאים. מתחת לרדאר לעומת יריבתה, Wix יצרה מעל 50 מיליון אתרים ומציעה כמה אפשרויות מצוינות בהתאם לצרכים שלך.

Squarespace מאוד מכוונת עיצוב

ואנשים רבים אוהבים את האתרים שלהם להיראות כך, ותבניות העיצוב שהם מציעים יפות. באמצעות תוכנה זו תוכלו ליצור כל סוג של אתר, החל מעיצוב וורדפרס ועד יצירת בלוגים, מסחר אלקטרוני, אתרי נדל"ן ואפילו עיתון מקוון שלם.

נכתב בשיתוף קרצה חברה לבניית אתרים

דילוג לתוכן