חלוקת עסק משותף במסגרת הליכי גירושין

אם אתה נתקל בסוגיה הקשה של גירושין ובעלות על עסקים, כדאי לשקול להציל או לפצל את העסק שלך מגירושין. נעשה שימוש בנעילת בן הזוג, אך כיצד מגנים על העסק לאחר גירושין, ואיך זה עובד?

אם אתה גר במדינה שאינה מכבדת את חוק הבעלות המשותפת

עליך לשקול נכסים זוגיים כאשר אתה רוכש אינטרס עסקי באמצעות נישואין או כספים משותפים. אם אתה רואה בכך רכוש זוגי, שני בני הזוג זכאים לחלוקה של 50-50% מהנכסים. על שני בני הזוג לחלוק את הנכסים באופן שווה, אך הם אינם יכולים להסכים כיצד לחלק את הנכסים הזוגיים על פי חוקי הרכוש הממלכתיים.

אם אתה יזם שמתגרש ועסק של בן / בת הזוג לשעבר שלך יהיה בקרוב שלך

עורך דין ב- Plog & Stein, PC יכול לעזור לך להשיג הערכת נכס של האינטרס העסקי הזוגי שלך לפני גירושיך. אם יש לך שאלות לגבי האופן שבו רכוש העסק שלך יושפע מהגירושין או אם אתה זקוק לעזרה בהיבטים אחרים של הליך הגירושין, עדיף לפנות לעורך דין גירושין מקומי בקרבתך. לאור הערך הגובר של אינטרסים עסקיים הנחשבים לרכוש זוגי, עליך לדבר עם חברותיך עורכי דין לגירושין מדברים על העסקה וכיצד כל אחד מבני הזוג יקבל את חלקו ההוגן בעסקה זו. למרות שאין בסיס חוקי להחלטה כיצד לחלק נכסים בגירושין, בית המשפט יעשה זאת עבורך. לאחר שתזוהה, בית המשפט יתנהג כאילו החליט כיצד לחלק נכסים בין בני הזוג הגרושים.

במדינות בעלות רכוש משותף

כל החובות שנגרמו לבני הזוג במהלך הנישואין מחולקים 50/50, אך במדינות בעלות רכוש משותף, בית המשפט מחלק את הנכסים הזוגיים בין שני בני הזוג, אם כי זה לא תמיד פירושו 50-50 פיצול. כמעט כל הנכסים שנרכשו במהלך הנישואין נחשבים לרכוש משותף של בן הזוג, וכל רכוש שיש לשני בני הזוג לאחר הנישואין הוא רכוש נפרד. כאשר הנכסים הנפרדים מעורבבים או מעורבים בנכסים זוגיים, בתי המשפט מתייחסים לחלקים מהם כאל רכוש זוגי ומחלקים אותם בין בני הזוג, במקום לחלק רכוש זוגי בין בני הזוג.

בטקסס

חברה שהוקמה כקרן משותפת לאחר הנישואין היא רכוש משותף, ופירוש הדבר שהיא מוחזקת באופן שווה על ידי שני בני הזוג. אם העסק הוקם לאחר נישואי הצדדים, שווי העסקה מתחלק באופן שווה בין שני הצדדים. בטקסס ובמדינות רבות אחרות, בתי המשפט רואים בחברות נכס משותף של בני זוג, ולכן בני הזוג עדיין נשואים עד לרכישת הנכסים הזוגיים אם גרו, עברו או הגישו בקשה לגירושין.

הנכסים הזוגיים והחובות מתחלקים בין בני הזוג במהלך הגירושין

אך הנדל"ן והחובות הנפרדים אינם משותפים. אם החברה לא מחולקת אלא נשארת בבעלות משותפת לאחר הגירושין, יש דרך אחרת לחלק את הנכסים. זה כאילו שהחברות היו מפוצלות לאחר הגירושין אך היו בבעלות משותפת לפני הגירושין. האופן שבו הם נפרדו דומה לאופן בו חברות היו מפוצלות כשהיו בבעלות משותפת לפני הגירושין.

רק נדל"ן, לרבות נכסי חברה, שנוצר או נוצר במהלך הנישואין כפוף לחלוקה על ידי בתי המשפט לגירושין בטקסס.

אם החברה בבעלות משותפת או בבעלות שני בני הזוג

או אם שני בני הזוג הם הבעלים של החברה, על בית המשפט לקבוע כיצד מעריכות את החברות כך שניתן יהיה לחלק אותן באופן הוגן, כשם שחולקים נכסים זוגיים. על מנת להבטיח כי הנכסים מחולקים כראוי במקרה של גירושין, בעלי עסקים בקולורדו יכולים לדבר עם עורך דין בעל ניסיון בייצוג בעלי עסקים בתיקי גירושין וחלוקה. אם אתה עובד אצל יזם שעבורו או משותף האינטרסים העסקיים שלו במהלך הגירושין, אתה מיטיב להיעזר באנשי מקצוע מיומנים אחרים כדי להגן על נכסי החברה שלך במקרה של גירושין וכדי להבטיח שהאינטרסים שלך מוגנים בצורה הגבוהה ביותר תואר מכל הבחינות. כבעלים של עסק בבעלות משותפת בטקסס, מה אתה יכול לעשות כדי להגן על העסקים שלך מפני קשיי הגירושין?

עם זאת, כל סיטואציה שונה ותמיד עדיף לפנות לעורך דין לגירושין שיעזור לך להדריך אותך בתהליך הגירושין והנהלת LLC. זו תמיד הבחירה הטובה ביותר לדון בגירושין, נכסים עסקיים, עם עורך הדין הגרוש שלך.

אחת ההוראות הראשונות שיש לבצע בקשר לעסקים פרטיים במקרה של גירושין

היא האם העסק נחשב לרכוש זוגי או לרכוש נפרד. כשגירושין משפיעים על יזם ועל נכסיו העסקיים, הוא זקוק לעורך דין גירושין מנוסה ממיזורי שמבין מה עומד על הפרק כדי להגן על האינטרסים שלהם בגירושין.
למידע נוסף בתחום של חלוקת עסק משותף במסגרת הליכי גירושין ועורך דין גירושין בעל חברה באפשרותך לבדוק כאן: adv-office.co.il

דילוג לתוכן