טעם וריח של פרי חרוב

למעשה, עדיף לנסות כמה שבבי פחמימות לבד ולראות אם אתם אוהבים אותם ורוצים אותם במתכון שלכם. צ'יפס צ'יפס או צ'יפס חרוב ניתן להחליף באבקת קקאו ואבקת חרובים, אך לא מיד לאחר השימוש הראשון. זמן הבישול והטכניקה של חרוב השוקולד שונים.

צ'יפס חרובים לא נמס מהר כמו שוקולד צ'יפס

אז היזהר. שבבי חרובים נמסים מהר מאוד, מה שהופך אותם למושלמים לאפייה, אך ישנם כמה טריקים כדי לגרום להם להמיס מהר יותר. בדיוק כמו עם שוקולד צ'יפס, דאגו להקדיש זמן להמיסת פרוסות החרוב ולערבב אותן לעיתים קרובות כדי למנוע התמוטטות זו לזו.

חרוב הוא תחליף שוקולד מתוק שיכול לשמש כתחליף טבעוני לשוקולד. נטול קפאין הוא בחירה בטוחה עבור אלו הרגישים לשוקולד וממריצים אותו. חרוב הוא אלטרנטיבה מצוינת להוסיף טעם שוקולד עדין לכל מתכון לרגישים לקפאין וממריצים אחרים.

חרוב מכיל מגוון של תרכובות טבעיות כגון פוליפנולים

טאנינים, סיבים, פיטוכימיקלים ומינרלים, אשר הוכחו כמציעים מספר יתרונות בריאותיים. למרות שחרוב אינו טעים בפני עצמו, הוא יכול לשמש במתכונים רבים הדורשים שוקולד כמרכיב, וכתוצאה מכך נוצר מוצר עתיר שומן, דל שומן ודל סוכר. חרוב אינו מהווה אלטרנטיבה בטוחה של שוקולד לסובלים ממיגרנה או אנשים הרגישים לקפאין, אך מחקרים מראים כי זהו מזון מקדם בריאות, ולכן אנו נהנים מהיתרונות שלו.

חרוב

הוא מתוק, דל שומן, עשיר בסיבים, סידן וקפאין, ולא שוקולד. בשונה משוקולד שקשור במיגרנה ורגישות לקפאין אצל אנשים מסוימים, לחרוב יש סגולותיו: חרוב מגיע מתרמיל של עץ הגדל בים התיכון. הוא פחות מריר מקקאו והוא צלוי, מה שהופך אותו דומה לקקאו.

חרוב גולמי יש טעם מפותח כמו קקאו גולמי, אך הוא שונה מעט מקקאו קלוי. חרוב מטוגן הופך מעט כהה יותר, כך שאפשר להכין בראוניז, עוגות, ביסקוויטים וכו '. כל פולי הקפה משמשים כזרע קקאו ממנו מכינים שוקולד.

צ'יפס ומולסה העשויים מאבקת חרובים אינם טעימים כמו קקאו

אלא בעלי טעם מתוק ועשיר משלהם. אם אתה לא רוצה להוציא שוקולד מהמשוואה, אתה יכול להשתמש בחרוב, כמו אבקת אספרסו, במקום בקקאו, כדי להעצים את טעמו של השוקולד. מי יודע, תוכלו לחמוק טופו משי לפשטידת קרם שוקולד, לחפור את הסוכר והפירות המזוקקים כדי להמתיק את העוגה ואף אחד לא יהיה חכם יותר, אבל כנראה שלא תפספסו עוגיית צ'יפ חרובים לקבלת טעימה, שוקולד קלאסי. —- חרוב אולי נראה כמו אבקת שוקולד או נתח שנארז כמו מוצרי הקקאו האהובים עלינו, אך חרוב ושוקולד שונים מאוד במקורם, בטעם ובהרכבם הכימי. במוצרים מבוססי חרוב, אנשים יכולים ליהנות מטעם משוער של טעם הקקאו האהוב עליהם בתענוג מתוק, תוך שהם צורכים פחות קלוריות, שומן וסוכרים מעובדים מקילוגרם מוצרים. בין אם אתה מחפש הרפתקאות ובין אם במקרה נמצא בקליפורניה, אריזונה או אי שם לאורך חוף הים התיכון, כנראה שגנבת חרוב ושיחקת איתו במטבח שלך. באיזשהו שלב אולי חצית דרכים עם חרוב ותהית איך זה שונה משוקולד.
למידע מורחב בנושא של דבש חרובים יש לבקר באתר meshekofir.co.il

תרמילי חרובים נראים כמו מגפי הדרור המאכלים של מינים מסוימים והשם המדעי Ceratonia siliqua פירושו "תרמיל ארוך חרמן" הלוכד את הטבע המאיים של פירותיהם העוריים

קטניות חרוב דומות לפולי אפונה ידועים אך שייכות לענף אחר של משפחת Caesalpinioideae המכיל עצים, צמחים עציים ופירות קשים שאינם אכילים (קבוצת העבודה פילוגני פילוגני, 2017). אם חסר לכם עץ מקומי או רוח פיראטים, תוכלו להזמין לחיצה פשוטה אחת בחזרה לאבקת חרובים או לפולי חרובים שלמים.

חרוב מגיע מתרמילים של עצים ים תיכוניים ירוקים

ואילו פולי קקאו (ידועים גם זרעים) מגיעים מעצים שמקורם במרכז ודרום אמריקה. החרוב מתוק יותר מהממתיקים שמוסיף הקקאו, אך הקקאו בצורתו הטבעית הוא מר. קפאין ותיאוברומין, ממריצים הנמצאים בשוקולד, נעדרים מכרוב.

כשמדובר בדמיון

שבבי חרובים נראים דומים לשוקולד צ'יפס ואבקת קקאו בצבע ובמרקם. האבקה של שבבי שעועית הארבה היא בצבע חום כהה וטעמה שונה במקצת משוקולד. משתמשים באבקת שעועית ארבה במקום אבקת קקאו ויש לה אחוז קלוריות זהה במאפים, אך היא מתוקה מעט יותר, כך שאם אתם צריכים להפחית את כמות הסוכר תוכלו להחליף אותה.

לאחר עיבוד העיסה נטחנת לייצור מזון

קלייה ותעשיית המזון האנושית. העיסה המיובשת והקלויה נטחנת לאבקה הנקראת קמח שעועית ארבה המכונה גם אבקת שעועית ארבה. אבקת החרוב דומה בצבע לאבקת קקאו וניתן להחליף אותה במתכון אחד, אך החרוב הוא ייחודי ולכל חרוב יש טעם ומרקם מסוימים משלו.

ייצור מסטיק שעועית ארבה (LBG)

מעבה המשמש בתעשיית המזון הוא שימוש כלכלי חשוב בזרעי שעועית הארבה ובמצטבר של שעועית ארבה. ממתק מסורתי הנקרא caramelli tal harrub מיוצר במלטה מפולי חרובים, נאכלים בתקופת הצום הנוצרי וביום שישי הטוב. פולי חרוב הם מעט מתוקים בפני עצמם (בערך 1/3 עד 1/2 משקל הסוכר היבש), אך משמשים גם כאבקה או בסירופ להכנת מרכיבים לעוגות וביסקוויטים, וכתחליף לשוקולד במתכונים. לצבוע, לרכוש ולטעום את החרוב.

האנדוספרם הלבן השקוף הנקרא מסטיק חרובים (מסטיק חרובים

LBG E410) משמש כחומר מעבה ומייצב בהכנת המזון בתעשיית המזון, מכיוון שהוא מהווה פתרון צמיג גם בריכוזים נמוכים. בשנים האחרונות תוצר הלוואי של חרוב הפך פופולרי בשל תכונותיו האורגניות, הארומה, הצבע, הטעם ואיכותו התזונתית. יש לו טעם דמוי קקאו כמו פולי ארבה קלויים והוא קלוי וטחון לאבקה המשמשת כתחליף לקקאו.

דילוג לתוכן