כמה עולה חתימת נוטריון

אי השלמת עסקה מתוכננת ללא תעודה מזהה חתומה המונפקת על ידי מסמך תקף של הממשלה הפדרלית או ממשלת המדינה עם תצלומם וחתימתם תגרום לדמי ביטול השווים לכלל סכום דמי הנוטריון והוצאות נסיעה נלוות המוערכות על חשבונית מס. אישור נוטריון מקוון על ידי נוטריון בארלינגטון יגרור הוצאות נסיעה ללא קשר לשכר הנוטריון של טקסס.

על כל נוטריון מקוון שהם מבצעים, נוטריונים מקוונים גובים 25 $ בנוסף לדמי הנוטריון הרגילים בטקסס. המדינה קובעת שכר נוטריון, אך תוכל לחסוך כסף על ידי כך שהמסמכים שלך יהיו חוקיים באינטרנט.

עמלות נוטריון הן העלויות הכרוכות באישור מסמך

המשתנות ממדינה למדינה. רוב המדינות קובעות את הסכום המקסימלי שנוטריון יכול לגבות, אך קומץ מדינות מאפשרות לנוטריונים לקבוע עמלות משלהם. העמלה המקסימלית שנוטריונים מטקסס יכולים לגבות, למשל, היא 6 $ על מנת לספק אישור או הוכחה לחתימה ראשונית, לקחת שבועה או תעודה, להשבע עד או כדי לאמת צילום.

פלורידה וניו יורק הן בין המדינות בהן נוטריונים יכולים לגבות עמלות על סמך מספר האישורים הנוטריונים שהושלם על ידי הנוטריון, מספר החתימות הנוטריוניות והחותם שהם מצרפים. במדינות מסוימות, כולל קליפורניה, נבדה ופנסילבניה, ניתן לגבות דמי נוטריון על כל חתימה. לרוב הנוטריונים יש הבנה טובה מה הם יכולים לגבות עבור עבודות נוטריון, אך חישוב שכר הטרחה עלול לבלבל כשמדובר במספר שבועות נוטריון או חתימות.

נוטריונים מעלים את שכר הטרחה שלהם באינטרנט כך שללקוחותיהם תהיה תמונה ברורה של מה שהם משלמים. עלות שירותי הנוטריון משתנה בהתאם למדינה הקובעת את האגרה המקסימלית שנוטריונים רשאים לגבות מהציבור.

תחויב על המסמך והשטר הנוטריוני, כמו גם החתימה. שכר נוטריון בסך 15 $ לכל חתימה, כולל החותם, נגבה בגין אכיפת חבר מושבעים, שבועת שבועה או אישור אישי. עבור עותק של ייפוי הכוח שאושר על ידי נוטריון, אתה משלם את האגרה עבור כל עותק הניתן בהתאם לסעיף 4307 לחוק הצוואה.

החוק הממשלתי מחייב את הנוטריון לשמור ולפרסם את האגרות שנוטריונים רשאים לגבות על פי חוק

על השופט המחוזי, פקיד מחוז או בית המשפט המחוזי, השריף, שופט שלום, השוטר או הנוטריון של הציבור לשמור רשימה מלאה של שכר הטרחה שעלולה לגבות על פי חוק בכל עת במקום בולט במשרדים המתאימים. הנוטריון ימסור למבקש העתק מאומת של הפרוטוקול במשרדו לתשלום אגרה.

דמי נוטריון 

הקובע את העמלות הסטנדרטיות שנוטריון עשוי לגבות עבור שירותו הציבורי. איגוד הנוטריונים האמריקאי, סוכנות טקסס, קובע כי נוטריונים אינם רשאים לגבות עמלות העולות על אלו הקבועות בחוק הנוטריונים של טקסס. על פי חוקי המדינה, נוטריונים אינם רשאים לגבות עמלות מעל למגבלה שנקבעה ברישיון נוטריון המדינה.
למידע מורחב על כמה עולה חתימת נוטריון יש לבקר ב- plk-lawyer.co.il

חוקי המדינה שונים מבחינת ההסמכה ותהליך ההסמכה

וכמה תחומי שיפוט מטילים מגבלות על כמה נוטריונים יכולים לגבות עבור שירותיהם. חלק מהמדינות קובעות עמלות נוטריון מרביות כדי למנוע מהנוטריונים להעלות מחירים או להפוך את בחינת המסמכים לתהליך יקר. בעת חישוב קילומטראז, נוטריונים חייבים לציית לחוקי המדינה, הן מבחינת שכר הטרחה והן מבחינת הביצועים בפועל.

לדוגמה, אם אתה נתקל בנוטריון שגובה דמי ניהול או משרד נוספים, החשבונית עבור שכר הנוטריון עשויה להסתכם בסכום שאתה משלם.

כל מדינה אחראית על קביעת העמלות הסטנדרטיות עבור נוטריונים פיזיים

אך עמלות אלה יהיו יקרות יותר עבורך אם תלך לנוטריון, המתן עד שיחתום על המסמכים שלך ונקווה שהם יהיו שם כשתגיע. נוטריונים ניידים יכולים גם לגבות הוצאות נסיעה החורגות מהעמלות הנוטריוניות הרגילות, אך מכיוון שהם בודקים את הניירות לפני החתימה, מדינות מסוימות מגבילות את דמי הנסיעה המקסימליים.

נוטריונים רבים, כגון סזאר פרננדו טרחו, נוטריון נייד בנוראלק, קליפורניה, זמינים 24 שעות ביממה וגובים מהמדינה 10 עד 15 דולר לחתימה, כנדרש.

נוטריון יכול לנסוע למקומות שונים

כדי להעיד על חתימות ולבצע פעולות נוטריוניות נחוצות אחרות על מנת להבטיח ביצוע ניירות ערך למשכנתא. נוטריונים שגובים יותר מהשכר המקסימלי שהם או מעבידם יכולים לגבות עבור שירותיהם עשויים להיות כפופים למספר תביעות אפשריות, השעיות וביטול נוטריונים או מינוים על ידי משרד מזכיר המדינה. נוטריונים יכולים לשנות את שם הוועדה שלהם ולשלוח למזכיר המדינה בקשת שינוי שם עם תעודת הוועדה הנוכחית שלך, אישור מסוכנות ביטוח או ערבות ודמי רישום של 2,000 $.

חתימת נוטריון משמשת כשיטה רשמית, למעט אימות תוקפם של מסמכים רשמיים שאליהם יכולה המדינה להשתמש במידע הנוטריון, לרבות חתימתו.

נוטריונים חייבים לציית לחוקי המדינה הנוגעים לסכום המקסימלי שנוטריון יכול לגבות עבור שירותי הכרה ועליהם גם לעשות כמיטב יכולתם כדי לשמור על שכר הנוטריאל המקסימלי שלהם. כפי שצוין לעיל, חלק מהמדינות מסדירות את עלויות הנסיעה המקסימליות שגובות נוטריונים ניידים.

 

דילוג לתוכן