מה זה סקר עצים לבנייה

בעלי קרקעות שיש להם עצים כחלק מאדמתם מחויבים מבחינה חוקית לדאוג שהעצים יהיו בטוחים. כאשר האדמה פתוחה לציבור, חשוב לוודא שהעצים אינם מהווים סיכון לבריאות ובטיחות. ניתן להטיל קנס בגין כריתת עץ או הסרתו בנכס שלך בלי פיקוח.

סקר אתרי עצים

הוא הערכה של סוג העצים ביער או ברכוש שנחשבים לפיתוח, שעליהם נבנים מבנים או מעוצבים. אם ברצונך לטפח שטח ביבשה או באזורים הכפריים לפרויקט שלך הדורש פינוי של כמה עצים, תצטרך להזמין סוכנות מהימנה (אחת מחברות שירותי העצים שלנו בצפון טקסס) לביצוע סקר עצים. אזורי יער שפותחו לשימוש אישי, מסחרי או ציבורי, כמו גם אזורי יערות, חייבים להיות מוערכים על ידי סוכן מורשה מטעם ISA מאחת מחברות שירותי העצים שלנו.

סוכנים מקצועיים מבצעים סקרי עצים על אדמות ציבוריות ופרטיות

הנתונים מסקר עצים יכולים להדגיש מגוון נושאים, בין עצים בודדים לקבוצות עצים ועד למיקומים שלמים. התוצאות יכולות לספק לבעלי הנכסים מידע שימושי בעת ההחלטה מה לעשות עם העצים על אדמתם.

סקרי עצים יכולים להתבצע ממגוון סיבות ולרוב הם מבוצעים בשילוב עם פרויקטים חדשים למגורים או לבנייה

סקרי דוכן עצים משולבים לעיתים קרובות עם סקרים טופוגרפיים בכדי לספק את המידע הדרוש למטרות עיצוב. סקרי עצים משתמשים במפות כדי לקבוע את מיקומם של עצים שונים בחלקה.

במהלך סקר עצים ניתן לאסוף מגוון נתונים כולל מספר המינים

גיל ומיקום העצים. מידע על ממדי הבריאות, נוכחות מחלות, נגיעות ונזק ניתן לאסוף גם בסקרי בריאות העצים. לפעמים ייתכן שיהיה צורך שבדיקת בריאות עצים מקצועית מסוגלת לזהות נגיעות או מחלות מסוימות.

סקר עצים מעניק ללקוחותיך מידע חשוב אודות הטיפול הנכון בעצים שלהם והצורך באמצעי טיפול מונע. בהתחשב בחשיבותה של משימה זו, עליכם להיזהר בתכנון וביצועה, שכן פגיעה בעצים עלולה לפגוע בבעלי הקרקעות, במשפחותיהם ובציבור הרחב.

סקר עצים

הוא סקר טופוגרפי המהווה את השלב הראשון בפיתוח רכוש ציבורי ופרטי. באמצעות הערכת עצים תוכלו לקבל החלטות מושכלות לגבי הבנייה והסרתה האפשרית. סקר עצים מפרט את סוג הגודל של העצים בנכס שלך, שיכולים להיות שימושיים בתכנון המבנים שלך ועמידה בפקודות העץ.

סקר עצים המתוארך בשילוב עם חלוקה או יישום תכנית אתרים על ידי מודד מוסמך (מודד מקצועי רשום במדינת טקסס) בהתאם לנוהלי מדידות קרקעות הנוכחיים הנוגעים למדידה טופוגרפית

אין צורך באישור סקרי עצים בקשר להיתרי בנייה למגורים. פקידי העירייה אינם יכולים לבקש מחקר מוסמך אם המבקש מספק מידע על עץ שאינו מדויק או שאינו מספיק כדי להעריך את השפעת הפיתוח המוצע.

אם אתה מתפתח על חלקת אדמה עם כמה עצים מפוזרים בלבד

אינך זקוק למדידת עצים. זכור כי כמה עצים בנכס שלך לא אומר שאתה לא יכול להיות פטור מביצוע סקר דוכן עצים. כמו בסקר טופוגרפי של הנכס שלך, תזדקק למידע ספציפי ומפורט אודות עצים במקום.

מודדי קרקעות נקודה לנקודה

בע"מ ושירות סקר מיקום העצים שלה, מספקים בהירות לגבי המינים והגדלים הספציפיים של עצים בנכס נתון. בצורתו הפשוטה ביותר, ניתן לראות מדידות עצים כאשר בעל בית פוטנציאלי או בעל עסק שוכר מודד מקצועי שיעבור על חלקת אדמה מסוימת וירשם את מיני העצים השונים בה. בעת ביצוע הסקר המומחה רושם עצים, מספרם ומדידותיהם האישיות. לאחר סיום, רוב המודדים יספקו ללקוחותיהם רשימת עצים ומפה של חלקה ספציפית כדי לציין את מיקום העצים.

סקר עצים טופוגרפי

יש לקבוע כי העצים באזור הבנייה המוצע של סקר העצים אינם בקוטר של יותר משני סנטימטרים ועליהם להיות ממוקמים בזכות הקדימה הציבורית. אין צורך בהערה ספציפית לזיהוי עצים היסטוריים בסקר.

פרטים על אופי העבודה המוצעת, כולל מספר העצים המושפעים מהפרויקט. שם ופרטי קשר של גינונים, קבלנים וגופים אחרים המבצעים את עבודות העץ.

 

לפרטים מורחבים בתחום של מה זה סקר עצים לבנייה מומלץ להעיף מבט ב- https://www.oritrees.co.il/

דילוג לתוכן