מה לעשות עם מקבוק מקולקל

כשראיתי את פינטרסט מעודד את הצופים להכין בעצמם כוס ים על ידי טלטול צנצנת שימורים מלאה במים, חול ושברי זכוכית, לא יכולתי שלא לצחוק. אחרי שהתאכזבתי מהניסיון הראשון שלי ליצור גימור זכוכית ים, תהיתי אם אוכל להכין לעצמי כדורי כוס זכוכית מבקבוקים שבורים, אבנים וכוסות. שנית, ברצוני לבנות גדר מבקבוקי זכוכית שבורים והייתי רוצה לדעת אם יש לך הצעות.

אם אין לך גישה למיכל או מחסן זכוכית, תוכל לברר אודות הפתרונות הטובים ביותר כאן. זו ללא ספק השיטה הקלה ביותר להפוך חתיכות זכוכית טובות לחרוזי זכוכית ואחת השיטות היעילות ביותר.

אתה אמור להיות מסוגל לקפוץ לחנות המשקאות המקומית שלך

למכולת או אפילו לחנות יצירה מקומית ולשבור את אספקת הבקבוקים השבורים שלך. בקבוקים שבורים ניתנים לבידוד ולארוז בבקבוקי זכוכית, מיכלי זכוכית או מיכלי מיחזור זכוכית. לקבלת תמונות ותמונות מעולות נוספות, בקרו אותנו בפייסבוק, בטוויטר, באינסטגרם, בפינטרסט, בפליקר ובאתר הרשמי שלנו.

אם אתה מייצר יין ממוחזר או בקבוקי דקו

בקבוקי יין ופעמוני רוח הם חלק מהמקומות הטובים ביותר לחסוך בכוס. אם יש לך תמונה של בקבוק זכוכית שבור או בקבוק, זה מקום טוב לאחסן תמונות וסרטונים. רסיסי תמונות PNG מזכוכית מגיעים במגוון גדלים, צורות, צבעים, גדלים וצבעים. בקבוקים ופעמוני יין הם מקומות טובים למיכלי מיחזור זכוכית, מיכלי זכוכית ובקבוקי זכוכית.

גם אם אינך אמן, ים זכוכית יכול ליצור תצוגה אלגנטית הנופלת לקרקעית אגרטל זכוכית שקוף. אם משהו נשבר בכוס, זו זכוכית, וזו דרך מאוד פשוטה ובטוחה להיפטר ממנה.

אם אין דרך להוציא פקק שבור מבקבוק, הדבר הבא הכי טוב הוא לדחוף אותו מהבקבוק. השתמש בפקק חולץ, כפי שהיית עושה בעת פתיחת בקבוק יין, וכדאי שיהיה לך את הפקק השבור בבקבוק מספיק מהר.

כאשר אתה מנקה או עושה שימוש חוזר ברסיסי זכוכית

עליך להיות עם זכוכית בטיחות בהישג יד כדי שלא תטחן יותר ותקבל זכוכית בעיניים בעת גריסת השברים. עקוב אחר ההוראות המצורפות למקדחה החותכת את הזכוכית ופעל לפי ההוראות בגב הבקבוק, שכן ייתכן שתזדקק ליכולת לעבוד עם מים זורמים כדי למנוע משברי הזכוכית המחוממים מדי לאוויר. אם זה לא באמת הקטע שלך, קח חלון, נורה או כוס שכבר שבורה, גם אם זה רק בקבוק.

בתחושת דפלורציה

זכוכית שבורה פירושה פגיעה, הרס ותמימות, אך בבטחה היא מלטת. אין דבר גרוע יותר מבקבוק שבור על הרצפה, אז נסה לנגב את המשטח בעזרת A. כשאתה שובר בקבוק זכוכית ירוק, החלק הפנימי של הקערה נהיה תקוע, מושלם לשבירת הכוס.

הבקבוק השבור מתואר כבקבוק יין, אך לבקבוקים לא שבורים יש ערכים משלהם והם מוזרמים בכלי תגרה נפרד של "הבקבוק השבור". ואז נסה לצאת מהמצב, נניח, באמצעות גז מדמיע – ולהפחית מפגין שליו במיכל גז.

כדי לפתוח את נשק התגרה בקבוק שבור, עליך להגן על חמישה רוצחים באמצעות בקבוק יין שלם. אני מקווה שתוכלו להשיג את ההישג הזה ובקרוב תוכלו לנפץ את היריב שלכם עם "הבקבוק השבור".

זכוכית ים מתוצרת עצמית יפה כאמנות זכוכית

אך יכולה לשמש גם במגוון דרכים אחרות, כמו למשל כיצירת אמנות או תכשיט. אם אתה מוצא פריט זה, אפילו צלחת קרמיקה שבורה פשוט, הוא יכול להפוך לרסיסי זכוכית באופן שתוכל ליהנות ולהוקיר אותו במשך שנים רבות. מעט דבק, משקפי מגן וכפפות יכולים לעשות הרבה כדי לתת לביתכם מגע יצירתי חדש ולהפיח חיים חדשים בחפצים שבורים.

אני חושד כי שבירת בקבוק תרופות היא הגורם השכיח ביותר לשבירת זכוכית בתעשיית הזכוכית הימית. מניסיוני השתמשתי בבקבוקי יין וברנדי לייצור כוסות ים, בגודל ניכר, והוכח כי הדבר מייצר חתיכת זכוכית עמידה ועמידה בהרבה.

לכן צריך בקבוק שבור שנראה מעניין וחלקו הגדול שלם. כדי לפתוח את נשק התגרה בקבוק שבור, אתה צריך למצוא אחד שאינו שבור, וזהו.

אם ברצונך לשמור או להשליך את הבירה

עליך ללבוש ציוד בטיחות ולמזער את הסיכון שאתה או מישהו אחר ייפצע מרסיסים. אתה גם רוצה לבדוק את תקינות הפקק מכיוון שאתה לא רוצה שהוא יתקלקל כאשר הוא נופל מהבקבוק. קל יותר להשתמש בפקק כדי להסיר את החלק השבור אם הוא פתוח רק מעט בצוואר הבקבוק, אך אין שום דרך לדעת אם בקבוק מסוים מוכן להתפוצץ.

דילוג לתוכן