ספא בעיר חיפה

ספא פלמנגו נמצא באזור רוממה שבכרמל הספא מציע לאורחיו שירותי ספא וחדרים פרטים עם גקוזי.
על מנת לשמוע פרטים מורחבים בנושא של ספא בעיר חיפה ניתן להעיף מבט ב- flamingospa.co.il

למרות שלא נמצא בהכרח בגליל

ספא יערות הכרמל ממוקם ברוממה שבחיפה, רבים ממתקני הספא הטובים בעולם, כולל ספא ואמבט יום. מצפון לקבוצת המלונות הראשית נמצא מרחץ המינרלים של המלון, שהוא מפורסם מאוד. הבוטיק נפתח בשנת 1999 והוא אחד ממרחצאות היום הפופולאריים ביותר בישראל עם בריכה פרטית משלו וספא ובריכה חיצונית.

 

בכל מקום שתבחרו

תוכלו ליהנות מהנופים היפים של האוקיאנוס האטלנטי, הים התיכון ונוף יפהפה של העיר ניו יורק. גלריית המלון הינה טיפול בריאותי לבריאות גופך, עם נשימה עוצרת נשימה בסביבות המעוררות השראה ושלווה קסומה. ספא צימרים רומנטי זה אידיאלי עבור כולם, במיוחד עבור אלה שאוהבים סוגים שונים של עיסויים.

מרכז אסיה מלהיבה עולם אחר, ויבשת מגוונת זו מלאה בהרפתקאות שמחכות להפוך למציאות, עם פוטנציאל להיות משקפיים מעוררי נשימה ונופים עוצרי נשימה.

עם זאת, הקריביים מציעים אפשרויות רבות אחרות ותמצאו מרכז בריאות שיהפוך את החופשה שלכם למושלמת. זה כולל מגוון טיפולי ספא כגון עיסויים, סאונה, ג'קוזי וסאונות, כמו גם מלון בשירות מלא.

בזמן שהותו בספא

המלון מנסה להישאר בריא, כך שמסעדת שיראז מציעה מנות עם פירות וירקות טריים, כמו גם עשבי תיבול טריים ותבלינים. המלון משמש גם כבוטיק יין לטעימות, ומציע מגוון יינות מרחבי העולם למכירה במחיר שפוי. הארוחות כוללות מגוון מנות כגון לובסטר, לחמניות לובסטר, סרטנים וסרטנים, ואפילו עוגות לובסטר וסרטנים.

 

דילוג לתוכן