עורך דין לענייני תעבורה – מהירות מופרזת

ברוב המקרים אינך צריך להופיע בבית המשפט אם הואשמת בגין נהיגה במהירות מופרזת ומעסיקה עורך דין. עם זאת, בגין עבירות מותרות רבות, כגון מהירות של פחות מ -80 מייל לשעה ועבירות תנועה קלות אחרות, נוכחותך בבית המשפט אינה נדרשת ותוכל לקבל עורך דין מטעמך בבית המשפט.

בהתאם לשיטה בה משתמשים בהנפקת הכרטיס

ישנן מספר דרכים שעורך הדין שלך יכול לערער על הגבלת המהירות שלך. אם אינך זכאי להפחתת מחיר בגלל ציוד לא תקין או ברצונך לשקול אפשרויות אחרות, ייתכן שתוכל להפחית את הכרטיס למהירות נמוכה יותר. עורך הדין שלך יכול גם לבקש פיקוח שיפוטי על עבירות המהירות שלך, ואתה יכול להשתמש באפשרות זו פעם בשנה כדי לעמוד בדרישות הזכאות.

אובדן רישיון הנהיגה שלך

הוא חוויה לא נעימה שאפשר להימנע ממנה אם אתה מטפל נכון בתיק שלך. כדי לוודא ששיעור ביטוח הרכב שלך נשאר נמוך, פנה לעורך דין במהירות מופרז שיודע להתמודד עם נהיגה במהירות מופרזת כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

אם אתה מקבל כרטיס הובלה

התוצאה הטובה ביותר היא ביטול ללא עלויות משפטיות. למעשה, כרטיסי תנועה דומים להליך פלילי בכך שניתן לפתור 90% ומעלה באמצעות משא ומתן עם תובעים על הסדר טיעון. נדיר שהתובעים מסכימים לפיטורים מוחלטים, אך כאשר תוצאותיו אינן ודאיות, מציאת הסדר טיעון היא האפשרות הטובה ביותר לפיתרון חיובי לבעיית התעבורה.

באופן כללי, רוב כרטיסי התנועה נחשבים להפרה אזרחית ולא לעבירה פלילית. רוב האנשים שמחליטים לערער על הכרטיסים שלהם מיוצגים על ידי בית הדין לתעבורה שלהם.

מקרים רבים עולים סכום זהה או יותר מסכום כרטיס ההובלה. עבור אנשים רבים משתלם לשכור עורך דין תמורת כרטיס תנועה. במצבים מסוימים, מומלץ לנהג שלא לבזבז את הכסף הנוסף כדי להחזיק עורך דין.

עם זאת

סנגור פלילי מנוסה יכול לקבל תיק פשוט להפרת תעבורה. למען האמת, עורכי דין לא מרוויחים הרבה כסף בלחימה בעבירות תעבורה, ולכן רק עורכי הדין הצעירים הפליליים הצעירים השאפתניים ביותר ייקחו על עצמם תיקים מסוג זה. עורכי דין העוסקים בהגנה על כרטיסי תנועה נמצאים בדרך כלל בקצה התחתון של ספקטרום החיים, כך שאתה מקבל את הייצוג עליו אתה משלם.

כרטיס יחיד יכול להשפיע על שיא הנהיגה שלך שמשמש את ענף הביטוח לחישוב דמי הביטוח לרכב שלך במשך 3-5 השנים הבאות. במדינת וושינגטון הכרטיסים יישארו תקפים למשך שלוש שנים. חברות הביטוח גובות שלוש שנים מהיום שקיבלתם כרטיס דרך.

לדברי גארי בילר

נשיא איגוד המנועים הלאומי, אם אתה מורשע בהפרות תעבורה בתוך 3-5 השנים הבאות, שיעור הביטוח שלך יגדל ב-15-20%. לא משנה אם הכרטיס אשם או לא, יש לך הסיכוי הטוב ביותר שהוא יוסר מהתיק שלך אם תילחם בו. אם אינך יודע כיצד להילחם בצורה הטובה ביותר בכרטיס התנועה שלך, מומלץ להזמין עורך דין שיילחם בשבילך.
למידע נוסף אודות עורך דין מכון רפואי לבטיחות בדרכים כדאי לבקר באתר tabura.co.il

קבלת כרטיס תנועה אינה חוויה מהנה

ורוב האנשים מקבלים לפחות אחד או יותר בחייהם. כרטיסי תנועה יכולים להעלות את שיעורי הביטוח, לגרום לקנסות כבדים ולהשפיע לרעה על יכולת הנהיגה. בעוד שרוב האנשים פשוט משלמים את הכרטיס ונוסעים הלאה, כדאי להזמין עורך דין לתעבורה כדי להילחם בכרטיס שלך.

אם ברצונך לקבל את הסיכוי הטוב ביותר להצלחה, מומלץ למצוא עורך דין לתעבורה שיעזור לך. תוכלו להכיר את החוק וכנראה שתקבלו פחות מקנס והכרטיס יבוטל. אם עורך הדין ימצא טעות, לא הרבה אנשים יבחינו בכך כטעות בכרטיס שלך והיא תידחה.

בניגוד לעבודה כעורך דין לתעבורה או לתאונות, רוב עורכי הדין העוסקים בכרטיסי תנועה מוקדשים לכרטיסי תנועה. אם המקרה אינו רלוונטי מבחינה פלילית, הם עוברים למשהו אחר בעניינם.

מי שנתפס אי פעם במהירות מופרזת או שהואשם בעבירת תנועה

ירצה להבין את ההשלכות. אם אתה מקבל כרטיס מהירות באילינוי לאורך 25 קמ"ש או פחות מעל המהירות המותרת המוגבלת, שכירת עורך דין בגין הפרות התעבורה שלך עשויה להיות הדבר הכי רחוק בעיניך. יתכן שקבעת את הגבלת המהירות שלך בצורה כזו שלא היית מודעת למספר התוצאות שתעמוד בפניך.

מהירות מהירה

כמו כל עבירת תנועה אחרת, יכולה לצבור נקודות ברישיון נהיגה, להגדיל את דמי הביטוח, לעלות קנס משמעותי או גרוע מכך. אם תקבל מספר כרטיסי מהירות בצפון קרוליינה ותאסוף 12 נקודות בשלוש שנים, תוכל לשלול את רישיון הנהיגה שלך.

מדינות שונות מטפלות במהירות מופרזת בדרכים שונות

לכן מומלץ לפנות לעורך דין במדינתכם כדי לראות כיצד משפיעים חוקי מדינתכם על מצבכם הספציפי. במקרה שאתה שומר על החברה שלנו, אנו נבחן בשמחה את המחלקה לרישום רכב מנועי במדינה בה אתה רשום כדי לקבוע את הפיתרון הטוב ביותר לעניינך.

לעורך דין תעבורה מנוסה יש מושג טוב לגבי הטקטיקות והאפשרויות הקיימות להשגת התוצאות הטובות ביותר

עורכי דין שבילו זמן רב בבתי משפט לתעבורה מכירים את הנטיות של השופטים השונים ושוטרי החוק שכותבים כרטיסים. ידע מקומי זה יכול להוכיח ערך רב בהחלטה כיצד להגן על כרטיס.

דילוג לתוכן