שואב אבק שארק

מסיבה זו, זוהי הבחירה הנכונה אם אתם מחפשים שואב אבק המנקה ביעילות שטיחים ורצפות שטיחים באזורכם. הם בצבע חום או סגול ויש להם מרכז פלסטיק שקוף. הוא מתאים ביותר לאיסוף פסולת קטנה מרצפות קשות או שטיחים קצרים, אך כאשר פסולת גדולה יותר כמו גרעיני פופקורן נשפכה שוב ושוב. שואב האבק המקצועי Shark Navigator DLX Upright מספק יניקה עוצמתית והוא מצוין לשטיחים נמוכים, בינוניים וגבוהים במעבדה.

ללואס יש מבחר גדול של שואבי אבק זקופים

כך שתוכל למצוא בקלות את שואב האבק הזקוף הטוב ביותר כמו Dyson Upright Vacuum או Shark Upright Vacuum עבורך ועבור הבית שלך. אם אתה בתקציב מצומצם, אתה עדיין יכול להשיג ניקוי טוב עם שואב האבק הזקוף של Shark NV360 Navigator Lift-Away Deluxe (ראה באמזון). אם אתה רוצה שואב אבק זקוף שעובד היטב על שטיחים ורצפות חשופות, בדוק את שואב האבק הזקוף לחלוטין של Shark NV151 Navigator Swivel Pro.
למידע מורחב אודות שואב אבק שארק באפשרותך לגשת לאתר vacuums.co.il

לשואב האבק הפשוט יותר הזה של Shark אין את התכונות של רולר מברשת לניקוי עצמי

אבל הוא עדיין מתאים כשואב אבק זקוף איכותי הודות למערכת סינון HEPA האטומה במלואה ופח האשפה הנשלף. דגם זה כולל רמות יניקה מתכווננות ומהירויות רולר מברשת כדי למקסם את מאמצי הניקוי שלך. שואב האבק האולטרה קליל Shark Rocket הרשים את הבוחן שלנו עם יכולת התמרון שלו וניקוי יעיל של כל סוגי הרצפות.

Shark Rocket Pet Pro עם MultiFlex IZ163H

הוא שואב האבק האלחוטי הטוב ביותר של Shark שבדקנו. זה גם עובד בצורה מפתיעה על שטיחים עם ערימות נמוכות ומסתדר מצוין על שטיחים עם ערימות גבוהות, למרות שהוא יכול להילחם בחומרים עדינים מאוד על סוג זה של משטח.

כך, החברה בהחלט מבינה מה אתה צריך בבית שלך וחותרת כל הזמן להתפתח על מנת לצפות את הצרכים והרצונות שלך. Shark מחזיקה גם ב-Ninja, מותג ידוע של מוצרי חשמל למטבח.

SharkNinja שומרת לעצמה את הזכות לבטל או לשנות הצעה זו בכל עת

הזמנות שנשלחו להוואי, אלסקה, לטריטוריות מחוץ ל-48 המדינות הרצופות, או לכתובת בינלאומית יחולו תוספת של 25 דולר. ליחידות שיקראו יש קודי תאריך שמתחילים ב-48 או פחות ומסתיימים ב-14.

דילוג לתוכן